studenti
Mesto za uspešne studente

Ponasanje potrošača

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

U današnje vreme, preduzeća idu korak dalje u razumevanju svojih potrošača i njihovog ponašanja pri kupovini. Važno je da budu otkrivene sve nezadovoljene potrebe i želje potrošača, i pronađu rešenja koja će to moći brzo i efikasno da promene. Ponašanje potrošača nije jednostavno definisati i odrediti. U procesu kupovine, i mnogo pre nje, postoji mnogo uticaja na potrošača i različiti faktori dovode potrošača do odluke koja se odražava na njegovu konačnu odluku o kupovini. Odluka o kupovini je nešto šta se preduzeća trude da baš bude donešena u korist njihovog proizvoda. veoma često sam proizvod nije motiv koji pokreće portošača i dovodi ga do konačne odluke.
Zahvaljujući brzom razvoju tehnologije, velikom broju informacija i podataka koji su potrošačima dostupni svakog trenutka, očekivanja i potrebepotrošača su se povećale. Potrošač ima mogućnost i prostor ge može da iskaže svoje mišljenjeo proizvodu. Drutvene mreže, blogovi i razni forumi, su savršeno mesto gde potrošači mogu da razmenjuju svoja iskustva vezana za kupovinu. Takav razvoj dovodi do toga da proizvod mora da bude dostupan potrošaču na sve moguće načine i prisutan na svakom koraku, preko različitih kanala komunikacije i prodaje.
Veliki je broj faktora koji se moraju uzeti u obzir, jer svaki potrošač ima i svoje individualne potrebe i podsticaje, dok njegovo ponašanje može da bude pod uticajem porodice, društvene klase ili drugih faktora, ali i veoma često pod uticajem ekomomskohg uređenja u kojem se živi.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.