Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 20. novembar 2017. Prijavi dokument
Marka je reč, simbol, termin, ime ili oblik ili njihova kombinacija kojom se obeležava proizvod određenog proizvođača ili trgovine a da bi se razlikovao od proizvoda drugih preduzeća. Ako se marka može da izgovori onda je to “zaštitino ime” što je poslovni termin. Ukoliko je proizvođač izvršio pravnu registraciju marke onda se koristi naziv “zaštitni znak”. Naziv marke i preduzeće nisu sinonimi.
Marku može imati kako prooizvodno tako i trgovinsko preduzeće. Pravi se razlike između tzv. nacionalne marke koja se realizuje na celom tržištu države, od regionalnih marki koje se realizuju na jednom regionalnom području. Pošto se marka koristi da diferencira proizvod preduzeća, često se govori o tzv. primarnoj i sekundarnoj marki.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.