Propaganda i tržišne komunikacije
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 04. januar 2018. Prijavi dokument
Sadržaj ovog projekta – biznis plana je analiza svih faktora, spoljnih i unutrašnjih, one na koje preduzeće može ili ne može da utiče, a radi kvalitetnog snimanja postojećeg i predloga novog rešenja u cilju podizanja stepena organizovanosti i efikasnosti industrije ulja Dijamant. Firma koje je u ovom radu obrađena je proizvođač ulja i ostalih prerađevina od biljaka uljarica –”Dijamant” a.d, u Zrenjaninu. Ovaj je projekat ujedno i rezultat dvonedeljne stručne prakse, obavljene od 15 – 30. avgusta 2003. godine. U analizi su korišćeni svi dostupni i raspoloživi podaci “Dijamanta” – godišnji planovi proizvodnje, izveštaji o radu proizvodnje, marketinške i prodajne službe, konjukturna privredna kretanja, zvanični propisi i uredbe, zakonska i druga rešenja, prodaja, distribucija i izveštaji o radu najvažnijih konkurenata, domaćih i stranih. Preteča današnjeg Akcionarskog društva za proizvodnju ulja, masti i margarina Dijamant, Zrenjanin je Akcionarsko društvo Fabrika ulja Beograd, sa sedištem u Beogradu i pogonima u Srpskoj Crnji, koje je osnovano 1938 godine. Nakon II svetskog rata, fabrika se ubrzano razvijala putem kontinualnih investicija, izgradnji novih pogona, silosa, i kompletnim remontom starih postrojenje. U tom periodu proizvodnja je udvostručena, a fabrika je bolje povezana sa železničkim putevima novim industrijskim kolosekom. Nešto kasnije su osavremenjeni izvori energije.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.