Odlomak

Komunikacija je treća izuzetno značajna menadžerska aktivnost u domenu uticanja. Ona je toliko važna za uspešan rad i delovanje menadžera u organizaciji da je Bernard stavlja ispred svih drugih menadžerskih poslova. Tako, po ovom poznatom autoru, menadžerske funkcije čine: “prvo, obezbeđenje sistema komunikacija, drugo, osiguranje i podsticanje neophodnih napora u radu i, treće, koncipiranje i definisanje cilja”.
Da bi istakao poseban značaj ove menadžerske aktivnosti Mincberg nakon sistematskog promatranja i analiziranja rada top menadžera, navodi da verbalne interakcije zauzimaju 78% menadžerskog vremena i 67% njihovog rada. Najveći deo ovog vremena menadžeri troše na sastancima i telefonskim razgovorima, a to znači u komuniciranju.
Tri su ključna razloga važnosti menadžerskih komunikacija. Prvi je nemogućnost uspešnog zajedničkog rada ( svojstvenog svim organizacijama u društvu ) bez dobrog komunikacijskog sistema, drugi je veliko angažovanje menadžera u ovom domenu i treći je značajan negativni efekat usled lošeg, neadekvatnog komuniciranja.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 16 stranica
  • Poslovne komunikacije -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Beograd,  Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari