Odlomak

 

Strategija je reč pozajmljena iz vojne terminologije, koja odražava veštinu i sposobnost iznalaženja pravih načina za dostizanje cilja. Strategijom se definišu načini za dostizanje ciljeva. Marketing strategija je deo strategije preduzeća. Jednom izabrana marketing strategija nije važeća za sva vremena. Ona se menja tokom vremena, shodno promenama na tržištu.
Preduzeće može u osnovi koristiti četiri marketing strategije:
strategiju konkurentske prednosti
strategiju segmentacije tržišta
strategiju diferenciranja proizvoda i
strategiju pozicioniranja proizvoda.

 

 

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 13 stranica
  • Međunarodni marketing -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
  • Srbija,  Leposavić,  Visoka ekonomska škola strukovnih studija u Peći sa privremenim sedištem u Leposaviću  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari