Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 22. februar 2018. Prijavi dokument
Cilj rada je istaći ključne determinante razvoja strategije marketinga kod trgovinskih preduzeća. Posebno se naglašava potreba uvažavanja specifičnosti koje se javljaju u delovanju maloprodajnih preduzeća, i nužnosti primene savremenih metoda u pružanju efikasnog odgovora na zahteve kupaca. Stotinama godina su farmer vršili selekciju biljaka i životinja kako bi preneli željene osobine. Ako bi npr. jedna biljka imala bolji koren, druga jaču stabljiku, a treća bolji plod, u okviru iste vrste oni bi ih ukrštali da dobiju biljku sa dobrim osobinama ove tri biljke.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.