Odlomak

 

Svet u oblasti proizvodnje, tehnologije, organizacije i upravljanja poslednjih decenija preživljava velike promene. Savremeno poslovanje donosi nova pravila, nove metode, nove ljude. Stalne promene u okruženju, ekonomskom, pravnom, političkom, a naročito inovacije u oblasti tehnologije proizvoda i procesa i informacionih tehnologija, uslovile su potrebu prilagodavanja svih dijelova i funkcija organizacije u dinamici promena. Vrlo bitan faktor u ovim promenama čini izgradnja konkurentskih prednosti od kojih, u posljednje vreme, najveću važnost ima kvalitet. Zbog toga se u poslednje vreme u kompanijama sve više koristi koncept ˝Totalnog upravljanja kvalitetom˝ (eng. Total Quality Menagement- TQM). Ovaj koncept doprinosi atmosferi u kojoj će zaposleni da uživaju u promenama ali i da budu nosioci takvih promena.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari