Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 12. decembar 2019. Prijavi dokument
Svako preduzeće na tržištu daje svoju ponudu uz određenu kombinaciju instrumenata marketing miksa (proizvoda, cene, promocije i distribucije) sa kojom ono nastupa na međunarodnom tržištu. Različite međunarodne strategije podrazumevaju promene u okviru pojedinih instrumenata marketing miksa, u skladu sa zahtevima ciljnih tržišta i mogućnostima preduzeća.
Pakovanje predstavlja poslednju poruku koja se prenosi kupcu pre nego što on donese odluku o tome da li će nešto kupiti ili ne. Međunarodni institut za pakovanje definiše pakovanje robe kao bilo koji kontejner, kartonsku kutiju, flašu, vreću, tubu ili omot koji je u funkciji zaštite i čuvanje robe od raznih vrsta oštećenja, održavanje upotrebne vrednosti proizvoda i komuniciranja sa postojećim i potencijalnim potrošačima.
Dobro je poznata tvrdnja da pakovanje prodaje proizvod. Pakovanje danas osim svoje zaštitne uloge sve češće ima i promotivnu ulogu. U sinergiji s različitim oblicima promotivnih aktivnosti potiče potencijalne kupce na kupovinu proizvoda. Stoga su uz informativne elemente promotivni elementi izuzetno bitan deo dizajna pakovanja jer pakovanje komunicira s kupcima na prodajnom mestu i podseća kupce na informacije o proizvodu koje su dobili putem nekog drugog medija.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.