Odlomak

Polaznu platformu za samo izučavanje dugoročnih marketinških odnosa čine procesi razmene. Treba imati u vidu činjenicu da sami odnosi u teoriji i praksi postaju aktuelniji u poslednje vreme, kada samo poslovanje na globalnom tržištu postaje sve kompleksnije. Počinje rađanje novih umreženih ekonomija sa gotovo izbrisanim granicama između preduzeća, sa novom strukturom tržišta i sa, samim tim novim socijalnim vrednostima. Tržište postaje složeniji mozaik umreženih odnosa između različitih trgovinskih partnera.
Kako dolazi do promena uslova razmene na tržištu, tako se menja i način uspostavljanja interaktivnih odnosa između samih trgovinskih partnera. Iz toga proizilazi činjenica da poslovni svet sve više karakterišu odnosi saradnje i dugoročnih povezivanja trgovinskih partnera.
U razvienijim tržišnim privredama dešavaju se intenzivne promene u poslovnom i marketinškom okruženju preduzeća.
Dolazi do nastanka novih sistema i koncepta poznatih kao post industrijsko društvo, kao servisna ekonomija, sama era učenja i znanja i samo informaciono doba.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari