Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Naučni radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 24. april 2019. Prijavi dokument
Savremena maloprodajna preduzeća zasnivaju svoje poslovanje na konceptuUpravljanja odnosima sa potrošačima (Customer Relationship Management – CRM), kaoneophodnom elementu opstanka na tržištu. Koncept CRM obuhvata sve naporemaloprodajnih preduzeća ka uspostavljanju i održavanju dugoročnih partnerskih odnosasa potrošačima, sa ciljem stvaranja vrednosti kako potrošača, tako i samih preduzeća.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio Wvv 05. decembar 2023.
Objavio milicab 02. oktobar 2023.
Objavio mvadapt 28. jun 2023.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.