studenti
Mesto za uspešne studente

Upravljanje promenama u odnosima sa potrošačima u maloprodajnom poslovanju

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Savremena maloprodajna preduzeća zasnivaju svoje poslovanje na konceptuUpravljanja odnosima sa potrošačima (Customer Relationship Management – CRM), kaoneophodnom elementu opstanka na tržištu. Koncept CRM obuhvata sve naporemaloprodajnih preduzeća ka uspostavljanju i održavanju dugoročnih partnerskih odnosasa potrošačima, sa ciljem stvaranja vrednosti kako potrošača, tako i samih preduzeća.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ključne reči Ključne reči:

1 Komentar

  1. svaka cast na radu.odlicno napisano

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.