Odlomak

Neizbežan deo svakodnevice skoro svakog čoveka jeste odlazak u kupovinu. Možemo kupovati s pravim razlogom, a možemo kupovati iz zadovoljstva. Zajednički pojam svake kupovine jeste novac, bilo da je plaćanje gotovinom, čekovima, karticom. Sve to dovodi do zaključka da je novac ključan u ovom procesu.
Od količine novca koju mi posedujemo zavisi da li ćemo ispuniti svoje potrebe i da li ćemo kupiti baš sve što želimo. Ukoliko posmatramo to na dnevnom nivou, svaki odlazak u kupovinu predstavlja određeni trošak jednog čoveka, zajednice ili domaćinstva. Možemo posmatrati i trošenje energije, odnosno ulaganje određenog napora čoveka pri obavljanju kupovine. Kako se povećavaju potrebe, želje ili sam obim kupovine srazmerno tome se povećavaju i troškovi.
Posmatrajući sve ovo, dolazimo do zaključka da troškovi u velikoj meri utiču na sam kvalitet života, pa je samim tim i analiza troškova, odnosno analiza novca koji planiramo da potrošimo ili koji smo već potrošili od velikog značaja.
Kako sve zajednice i domaćinstva posmatramo kao jednostavne primere, organizacije, preduzeća i korporacije posmatramo kao složene.
Osnovni motiv svakog organizovanja preduzeća je profit.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 14 stranica
  • Upravljacko računovodstvo -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Beograd,  Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari