Propaganda i tržišne komunikacije
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 15. oktobar 2019. Prijavi dokument
Neizbežan deo svakodnevice skoro svakog čoveka jeste odlazak u kupovinu. Možemo kupovati s pravim razlogom, a možemo kupovati iz zadovoljstva. Zajednički pojam svake kupovine jeste novac, bilo da je plaćanje gotovinom, čekovima, karticom. Sve to dovodi do zaključka da je novac ključan u ovom procesu.
Od količine novca koju mi posedujemo zavisi da li ćemo ispuniti svoje potrebe i da li ćemo kupiti baš sve što želimo. Ukoliko posmatramo to na dnevnom nivou, svaki odlazak u kupovinu predstavlja određeni trošak jednog čoveka, zajednice ili domaćinstva. Možemo posmatrati i trošenje energije, odnosno ulaganje određenog napora čoveka pri obavljanju kupovine. Kako se povećavaju potrebe, želje ili sam obim kupovine srazmerno tome se povećavaju i troškovi.
Posmatrajući sve ovo, dolazimo do zaključka da troškovi u velikoj meri utiču na sam kvalitet života, pa je samim tim i analiza troškova, odnosno analiza novca koji planiramo da potrošimo ili koji smo već potrošili od velikog značaja.
Kako sve zajednice i domaćinstva posmatramo kao jednostavne primere, organizacije, preduzeća i korporacije posmatramo kao složene.
Osnovni motiv svakog organizovanja preduzeća je profit.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.