studenti
Mesto za uspešne studente

Uticaj ekonomskih faktora na ponašanje potrošača

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Većina marketing istraživanja i operativnih aktivnosti moraju se bazirati na analizi potrošača. Prikupljanje informacija o potrošačima zato predstavlja glavni zadatak marketinga u preduzeću. Drugim rečima, potrošači su glavni element tržišta prema kome su usmereni napori celog preduzeća. Oni su polazna osnova za sve marketing ciljeve, strategije, planove i akcije. Iz tog razloga, neophodno je proučiti proces formiranja potreba, želja, stavova, motiva, sticanja iskustava kod potrošača, kao i faktore okruženja, kao što su društvene grupe, slojevi, socijalna mobilnost,…

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.