E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio studenti.rs 30. novembar 2016. Prijavi dokument
Motivacija za učenje spada u osnovne psihološke faktore uspešnog učenja.
U svim periodima, ako pogledamo istorijski, njoj se nije predavao isti značaj kao danas. U savremenoj psihologiji motivaciji se pridaje veliki znacaj.U školi i u nastavi kao jedan od najznačajnijih problema postavlja se: kako motivisati učenika za učenje?
Ovo je veoma značajno zbog toga što učenici iako su sposobni za učenje.ako nisu motivisani, ne rade, ne uče dovoljno i naravno, ne postižu uspeh u učenju. Dešava se da učenik koji je postizao slab uspeh, odjednom počinje da se zainteresuje za rad, to se objašnjava time da je učenika nesto zainteresovalo, motivacija mu je porasla, počeo je da uči i rezultati su se promenili.
Šta nas pokreće na aktivnost? Zašto činimo ono što činimo? Šta određuje kako ćemo se ponašati, kako ćemo postupati u nekoj situaciji? Ova i mnoga druga pitanja polaze od uverenja da iza svakog ponašanja, svake aktivnosti, svakog postupka postoji neki pokretač, neki činilac, uzrok ili determinanta. Postoji veliki broj motiva koji pokreću čoveka na neku aktivnost (organski motivi ,seksualni motivi, lični i socijalni motivi).
Motivacija kao faktor uspešnosti u učenju predstavlja faktor uspešnosti i u samom nastavnom procesu.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.