Odlomak

Od samog postanka ljudske vrste, i najranijih tragova razuma, čovek je pokušavao da se orijentiše u prostoru i vremenu. Iz tog razloga, (da bi znao koliko ima dobara, koliko je udaljen od prvog susednog plemena itd.) čovek je intelektualnim procesom stvorio pojam broja i brojanja. To je bio jedan krajnje primitivan i potpuno nedovoljan način izražavanja koliko čega ima, ali je i kao takav u mnogome olakšao život ljudskom rodu. Od ranog detinjstva deca počinju da razvijaju pojam o broju.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 30 stranica
  • Meodika -
  • Školska godina: -
  • Prezentacija, Skripte, Pedagogija
  • Srbija,  Leposavić,  UNIVERZITET U PRIŠTINI - Učiteljski fakultet u Prizrenu Leposaviću  

Više u Pedagogija

Više u Prezentacija

Više u Skripte

Komentari