Savremena IT u službi prisluškivanja ljudi
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Informacione tehnologije, Menadžment
Objavio studenti.rs 22. novembar 2018. Prijavi dokument
U veoma oštrim uslovima globalizacije i dinamičnosti tržišta, organizacija mora biti inovativna, spremna na promene i prilagođavanje okruženju. Konkurentnost i profitablinost predstavljaju ključne elemente održavanja rasta. Ova dva elementa tesno su povezana sa trećim pojmom: kvalitet, koji na tržištu danas predstavlja odlučujući faktor. Proizvod,
kvalitet usluga, kao i odnosi sa okruženjem moraju biti vrhunskog kvaliteta. Zbog toga kvalitet i menadžment kvalitetom imaju vitalnu funkciju u ispunjavanju zadovoljstava korisnika, efikasnosti i profitabilnosti organizacije.
Dosadašnja teorija i praksa definitivno ukazuju na trojako značenje kvaliteta:
– kvalitet kao svojstvo entiteta, pri čemu se pod entitetom podrazumeva sve ono što se
može pojedinačno opisati i razmatrati (fizička jedinka, materijalni i uslužni proizvod,
sistem, organizacija, ličnost i sl. – prema ISO 3534-2-2001),
– kvalitet kao funkcija organizacije, koja omogućava povezivanje svih poslovnih funkcija i
koja je namenjena obezbeđivanju kvaliteta relevantnih entiteta,
– kvalitet kao naučno-stručna disciplina (inženjersko-menadžerska disciplina), koja se bavi
istraživanjem i razvojem filozofije, pristupa, koncepcija, terminologije, modela, metoda,
tehnika i alata u oblasti kvaliteta.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio dragan79 25. mart 2024.
Objavio mija.03 13. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.