E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Informacione tehnologije, Trgovina
Objavio studenti.rs 19. februar 2018. Prijavi dokument
Društvene mreže su mesto za promociju proizvoda ili usluga uz male troškove i veliki efekat marketinške kampanje. Predstavljaju mogućnost dobijanja povratnih informacija od kupaca i uspostavljanja direktne komunikacije sa postojećim i potencijalnim klijentima, korisnicima ili kupcima. Ovde nije u pitanju samo prodaja, tu se govori o promociji, građenju odnosa, PR-u podršci, brendingu… Društvene mreže se koriste da propagiraju informacije u više smerova, za razliku od institucionalnih sajtova ili oglasa koji šire informacije jednostrano.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio bojann998 18. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio dejana1995 21. februar 2023.
Objavio joka84 25. jul 2022.
Objavio joka84 24. maj 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.