Odlomak

Upravljanje odnosima sa kupcima – CRM (engl. Customer Relationship Management) predstavlja najjače oružje menadžmenta kojim se osigurava da kupci postanu i ostanu lojalni preduzeću. Ispravno uveden CRM i prihvaćen od strane svih organizacionih nivoa predstavlja i strategiju i alat putem kojih firma uspostavlja što bolje odnose sa svojim kupcima. Krajnji cilj je povećanje stepena angažovanosti kupaca, kako bi se saradnja koju firma ima sa njima unapredila, i na kraju i povećala, što dalje dovodi do ostvarenja ključnog cilja postojanja bilo kog preduzeća, a to je povećanje profita. CRM predstavlja efikasno evidentiranje klijenata na jednom mestu i praćenje komunikacije sa njima (e-mail komunikacija, telefonski pozivi, sastanci). Sa druge strane, za menadžment, CRM sistem znači jedinstven način rada, jedinstven odnos koji firma ima sa kupcima.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Informacione tehnologije

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari