Savremena IT u službi prisluškivanja ljudi
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Informacione tehnologije
Objavio studenti.rs 16. januar 2019. Prijavi dokument
Upravljanje odnosima sa kupcima – CRM (engl. Customer Relationship Management) predstavlja najjače oružje menadžmenta kojim se osigurava da kupci postanu i ostanu lojalni preduzeću. Ispravno uveden CRM i prihvaćen od strane svih organizacionih nivoa predstavlja i strategiju i alat putem kojih firma uspostavlja što bolje odnose sa svojim kupcima. Krajnji cilj je povećanje stepena angažovanosti kupaca, kako bi se saradnja koju firma ima sa njima unapredila, i na kraju i povećala, što dalje dovodi do ostvarenja ključnog cilja postojanja bilo kog preduzeća, a to je povećanje profita. CRM predstavlja efikasno evidentiranje klijenata na jednom mestu i praćenje komunikacije sa njima (e-mail komunikacija, telefonski pozivi, sastanci). Sa druge strane, za menadžment, CRM sistem znači jedinstven način rada, jedinstven odnos koji firma ima sa kupcima.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio dragan79 25. mart 2024.
Objavio mija.03 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.