Odlomak

Poslovni sistem možemo raščlaniti na niz podsistema, a dalje svaki podsistem na njegove podsisteme, itd. Ovaj proces se zove proces dekomponovanje organizacije, a omogućava nam analizu funkcionisanja same organizacije. Prednosti dekomponovanja organizacije su sledeće:
• svaki podsistem ima svoj cilj, koji je usklađen sa ciljem sistema višeg nivoa, čime se postiže konvergencija i koordinacija aktivnosti posredstvom usklađenih ciljeva unutar sistema kao celine,
• sistem kao celina znači više nego što znači prost zbir podsistema.
Kada se govori o informacionim sistemima većina autora polazi od automatske obrade podataka i u definicijama se obično nabrajaju komponente, delatnosti i svojstva informacionog sistema. Polazeći od sistemskog pristupa, informacioni sistem možemo definisati kao sređeni skup metoda, procesa i operacija za prikupljanje, čuvanje, obradu, prenos i distribuciju podataka u okviru jedne organizacije, uključujući i opremu koja se u te svrhe koristi i ljude koji se tim aktivnostima bave. Pod automatizovanim informacionim sistemom podrazumeva se sistem u čiju opremu su uključeni i računara. Razume se i u takvim sistemima neki procesi se ne mogu automatizovati već se i dalje moraju obavljati ručno ili uz direktno učešće ljudi.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 18 stranica
  • Informaciona podrška sistemu poslovnog odlučivanja -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Blace,  Visoka poslovna škola strukovnih studija u Blacu  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari