Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio platypus 20. februar 2017. Prijavi dokument
Živimo u svetu u kome je sve prisutnija neizvesnost i kompleksnost. Odluke koje se sada donoseu kompanijama mogu da podrazumevaju angažovanje potencijala za mnoge buduće godine, a često za sobom povlače visoke rizike i velike troškove. Konkurancija u borbi za potrošačima je sada žestoka i sve globalnija po svojoj prirodi. Kompanije su doživele ekspanziju u odnosu na veličinu, a često i u odnosu na složenost, kroz povećanje asortimana proizvoda, ulazak na nova tržišta i kretanje u nove poslovne oblasti. Upravo zbog ovakvih okolnosti u okruženju, strateški planer marketinga mora da bude opremljen svim mogućim menadžerskim instrumentima koji u mnogo čemu mogu olakšati posao analize i donošenja odluka.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.