Odlomak

Predmet istraživanja diplomskog rada je ponašanje žena potrošača, odnosno rodne razlike koje postoje između muškaraca i žena prilikom potrošnje, a osvrnućemo se i na poznate brendove koji se bave proizvodnjom proizvoda za ženski pol.
Tokom istorije se menjao i razvijao način razmene materijalnih dobara, i svaki vremenski period sa sobom nosi određene karakteristike načina života ljudi, ali i nabavke. Prvobitno je postojala trampa, koja se odnosila na razmenu robe za robu. Trampa je imala tri oblika: prvi oblik-određena vrsta robe se menja za istu vrstu, drugi oblik-kada se razmeni istovrsnih roba dodavala i druga vrsta robe i treći oblik-kada se razmena vršila u bilo kom obliku. Prilikom vršenja trampe, uvek je postojao interes da se roba preda uz određenu materijalnu nadoknadu.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 38 stranica
  • Ponasanje potrosaca Prof. dr Suzana Đukić
  • Školska godina: Prof. dr Suzana Đukić
  • Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Niš,  UNIVERZITET U NIŠU - Ekonomski fakultet  

Više u Ekonomija

Više u Skripte

Komentari