Odlomak

Циљ сваког продавца је унапређење продаје. То је један веома компликован процес јер је потребно утврдити тачно шта је оно што купац жели, и шта је потребно учинити да би се те његове жеље илити потребе задовољиле. Купац мора у сваком погледу бити задовољан да би се продаја унапредила. Купац је најчешће уједно и потрошач, тако да је за продају најбитније покушати разумети само понашање потрошача приликом куповине или самог избора робе уопште.

Проучавање понашања потрошача је од великог значаја за нас као потрошаче, студенте и маркетинг експерте. За нас као потрошаче, од значаја је да сагледамо сопствене одлуке у вези са потрошњом – шта, зашто и како купујемо. Истраживање понашања потрошача омогућава нам да постанемо свесни низа утицаја на наш избор при куповини производа и услуга. За студенте људског понашања је важно да схвате интерне и екстерне утицаје који подстичу појединце да се као потрошачи понашају на одређени начин. Понашање потрошача је део шире области – људског понашања. За маркетинг експерте је важно да схвате зашто и како појединци доносе одлуке о потрошњи, тако да на тој бази могу да доносе боље стратегијске маркетинг одлуке. Несумњиво, маркетинг експерти који схватају понашање потрошача имају велику конкурентну предност на тржишту.

У овом раду представићу неке од најчешћих начина промоције производа потрошачима, који у великом броју случаја воде сигурном повећању продаје.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 25 stranica
  • Aнализа пословања -
  • Školska godina: 2016
  • Seminarski radovi, Menadžment
  • Bosna i Hercegovina,  Banja Luka,  Koledž za primjenjene i pravne nauke 'Prometej' u Banja Luci   Prometej

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

3 replies on “Kako unaprediti prodaju potrošačima i poslovnim kupcima”

Lakibree Lakibree says:

Perfektan rad, sve pohvale

ruzicaruska ruzicaruska says:

Sadržaj skinutog ne odgovara opisu

pajicvladan pajicvladan says:

Ispravljeno.Hvala na uočenom.

Komentari