Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio studenti.rs 11. april 2016. Prijavi dokument
Циљ сваког продавца је унапређење продаје. То је један веома компликован процес јер је потребно утврдити тачно шта је оно што купац жели, и шта је потребно учинити да би се те његове жеље илити потребе задовољиле. Купац мора у сваком погледу бити задовољан да би се продаја унапредила. Купац је најчешће уједно и потрошач, тако да је за продају најбитније покушати разумети само понашање потрошача приликом куповине или самог избора робе уопште.
Проучавање понашања потрошача је од великог значаја за нас као потрошаче, студенте и маркетинг експерте. За нас као потрошаче, од значаја је да сагледамо сопствене одлуке у вези са потрошњом – шта, зашто и како купујемо. Истраживање понашања потрошача омогућава нам да постанемо свесни низа утицаја на наш избор при куповини производа и услуга. За студенте људског понашања је важно да схвате интерне и екстерне утицаје који подстичу појединце да се као потрошачи понашају на одређени начин. Понашање потрошача је део шире области – људског понашања. За маркетинг експерте је важно да схвате зашто и како појединци доносе одлуке о потрошњи, тако да на тој бази могу да доносе боље стратегијске маркетинг одлуке. Несумњиво, маркетинг експерти који схватају понашање потрошача имају велику конкурентну предност на тржишту.
У овом раду представићу неке од најчешћих начина промоције производа потрошачима, који у великом броју случаја воде сигурном повећању продаје.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
You must be logged in to post a comment.
3 replies on “Kako unaprediti prodaju potrošačima i poslovnim kupcima”
Perfektan rad, sve pohvale
Sadržaj skinutog ne odgovara opisu
Ispravljeno.Hvala na uočenom.