Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 26. avgust 2019. Prijavi dokument
Cilj svakog prodavca je unapređenje prodaje. To je jedan veoma komplikovan proces jer je potrebno utvrditi tačno šta je ono što kupac želi, i šta je potrebno učiniti da bi se te njegove želje iliti potrebe zadovoljile. Kupac mora u svakom pogledu biti zadovoljan da bi se prodaja unapredila. Kupac je najčešće ujedno i potrošač, tako da je za prodaju najbitnije pokušati razumeti samo ponašanje potrošača prilikom kupovine ili samog izbora robe uopšte.
Proučavanje ponašanja potrošača je od velikog značaja za nas kao potrošače, studente i marketing eksperte. Za nas kao potrošače, od značaja je da sagledamo sopstvene odluke u vezi sa potrošnjom – šta, zašto i kako kupujemo. Istraživanje ponašanja potrošača omogućava nam da postanemo svesni niza uticaja na naš izbor pri kupovini proizvoda i usluga.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.