Sličnosti i razlike između menice i čeka
Objavio kacab 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 02. jul 2020. Prijavi dokument
Osnovno umeće u preduzetništvu jeste miksiranje (kombinovanje instrumenata marketinga sa kojima preduzetnik raspolaže. U teoriji ima nekoliko klasifikacija instrumenata (elemenata) marketinga, ali jedna je dominirajuća. To je klasifikacija američkog autoriteta za marketing Filipa Kotlera, koji je kao bazične instrumente marketinga opredelio:
– proizvod (asortiman proizvoda koji se nude kupcima),
– cenu (naknadu za isporučenu robu i/ili uslugu),
-distribuciju (način plasmana i mesto plasmana) i
– promociju (predstavljanje).
Navedena četiri instrumenta marketinga su poznata kao 4P:
PRODUCT (proizvod), PRICE (cena), PLACE (mesto) i PROMOTION (promocija).
1. Distribucija
Kotler za pojam distribucije uzima izraz marketing kanal. Milisavljević kanale prodaje i distribuciju uzima kao sinonime.
Distribucija je skup mera, aktivnosti i funkcija koje se moraju obaviti da bi proizvod (usluga) došao od početne sirovine (proizvodnje) do konzumne zrelosti (potrošnje).
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.