Odlomak

Nema delatnosti u današnjem poslovnom svetu gde komunikacija nije potrebna, i nije važna. Pomoću komunikacije pojedinac utiče na sagovornika tj. primaoca informacije a to su npr. porodica, poznanik, poslovni partner i td.„ Komunikacija je najjednostavnije rečeno razmena informacija, ideja i osećaja verbalnim i neverbalnim sredstvima, prilagođena društvenoj prirodi situacije, tj. situacijskom kontekstu. ( Hymes 1972 ) “.

Komunikacija je izuzetno važna u današnjem svetu, pomoću nje prenosimo informacije s jedne osobe na drugu. Osnovni cilj komunikacije je da primalac razume datu informaciju. Ko ima informaciju, ima moć, moć nam predstavlja određeni kapital, kapital stvara moć i mogućnost kupovine novih informacija.

 

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 10 stranica
  • Osnovi organizacije prof.Biljana Stankov
  • Školska godina: prof.Biljana Stankov
  • Seminarski radovi, Skripte, Sociologija
  • Srbija,  Novi Sad,  Visoka poslovna škola strukovnih studija  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Više u Sociologija

Komentari