Odlomak

 

Fenomen liderstva već dugo privlači pažnju najšire javnosti. Od davnina fokus je bio orijentisan na velike vojskovođe, državnike, filozofe, mislioce i slično. Iako se većina velikih lidera odnosno vođa u istorji istaklo u doba velikih sukoba ili historijskih prevrata, bilo je mnogo drugih vođa čiji je uticaj imao manje sjaja, ali je mnogo jače izražavao psihološke potrebe svojih sljedbenka. Sa razvojem industrije, saobraćaja, trgovine i finansija, pojam liderstva se sve više vezuje i za privrednu aktivnost i organizacije.
Kako se liderstvo vezuje za privrednu aktivnost i organizaciju najbolje pokazuje veza između liderstva i motivacije zaposlenih. Ključna komponenta liderstva jeste odgovornost da motiviše druge. Međutim, u velikom broju slučajeva lider pretpostavlja da motivacija treba da se sprovodi kada je potrebno ili u prethodno utvrđeno vrijeme. To nije ispravno. Ljudima je potrebna konstantna motivacija da bi se kretali prema cilju.

Ako lideri pružaju riječi ohrabrenja, poduke i pozitivnog vođenja, zaposleni je u mogućnosti da ostane fokusiran i da bude svijestan vrijednosti svog doprinosa.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 20 stranica
  • Ekonomija -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Bosna i Hercegovina,  Sarajevo,  UNIVERZITET U SARAJEVU Ekonomski fakultet   sarajevo

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari