Primena Unit testova na matematičke operacije digitrona
Objavio error12 21. mart 2023.
Diplomski/master radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 24. avgust 2017. Prijavi dokument
Marketing je disciplina koja se bavi pitanjima tržišta, potreba na tržištu i načina zadovoljenja tih potreba. Ova oblast se stalno razvija i širi sa razvojem tržišta i ima za cilj da postavi teorijsku osnovu za strategije poslovanja na tržištu. U teoriji marketinga uspeh na tržištu najčešće se dovodi u vezu sa razumevanjem i zadovoljenjem tržišnih potreba (potreba potrošača), ali sve češće se javljaju i novi, napredniji koncepti. Teorija marketinga bavi se i pitanjima ogranizacije marketing funkcije u preduzeću i sve širim spektrom srodnih pitanja. Važan deo marketinga je demografija jer od starosti, pola i nekih drugih struktura stanovništva zavisi način delovanja na ciljnu populaciju.
Objavio error12 21. mart 2023.
Objavio error12 21. mart 2023.
Objavio nellica 21. mart 2023.
Komentari
You must be logged in to post a comment.