Upravljanje činioca bezbjednosti u drumskom saobraćaju
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 14. jun 2017. Prijavi dokument
Cilj ovog rada je sveobuhvatna analiza svetskog brenda kao što je „Coca Cola“. U radu će biti reči o njenom istorijatu, kako je pronašla svoj put do kupaca ali i koje su se sve marketinške strategije primenjivale i kakve su rezultate donosile.
Bitno je napomenuti i ključne faktore uspeha koji su učinili „Coca Colu“ tako poznatom.
Zatim, neophodno je uraditi i SWOT analizu kako bi videli gde je „Coca Cola“ jaka a gde ranjiva. S obzirom da grupacija broji preko 400 brendova, mogli bismo da kažemo kako su obuhvatili celokupno svetsko tržište pa samim tim i zadovoljili potrebe svih potrošača. Međutim, brendovi i ideje koji se ne primenjuju u Srbiji daju ogroman potencijal za jačanje na lokalnom tržištu. Postavlja se pitanje: Kako približiti „Coca Cola“ brend ljudima u Srbiji koji imaju odbojnost prema istom?
Samim tim, ne sme se ugroziti ugled brenda i o tome treba posebno voditi računa. Kroz ovaj rad, biće pomenuti „Coca Cola“ brendovi koji nisu zastupljeni kod nas a za koje se pretpostavlja da bi sigurno našle put do (novih) srpskih potrošača. Biće reči i o marketinškim aktivnostima za nove brendove kao i na koji način bi se oglašavali.
Obimno oglašavanje svedoči o ozbiljnom preduzeću i njegovoj usmerenosti ka uspehu. Zbog javne prirode oglašavanja potrošači stvaraju sliku legitimnosti proizvoda. Oglašavanje omogućava preduzeću prikazivanje njegovih proizvoda kroz osmišljenu kombinaciju vizuelizacije, impresije, zvuka i boje. Na jednoj strani, oglašavanje može da se koristi za građenje dugoročnog ugleda proizvoda.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.