Odlomak

Cilj ovog rada je sveobuhvatna analiza svetskog brenda kao što je „Coca Cola“. U radu će biti reči o njenom istorijatu, kako je pronašla svoj put do kupaca ali i koje su se sve marketinške strategije primenjivale i kakve su rezultate donosile.
Bitno je napomenuti i ključne faktore uspeha koji su učinili „Coca Colu“ tako poznatom.
Zatim, neophodno je uraditi i SWOT analizu kako bi videli gde je „Coca Cola“ jaka a gde ranjiva. S obzirom da grupacija broji preko 400 brendova, mogli bismo da kažemo kako su obuhvatili celokupno svetsko tržište pa samim tim i zadovoljili potrebe svih potrošača. Međutim, brendovi i ideje koji se ne primenjuju u Srbiji daju ogroman potencijal za jačanje na lokalnom tržištu. Postavlja se pitanje: Kako približiti „Coca Cola“ brend ljudima u Srbiji koji imaju odbojnost prema istom?
Samim tim, ne sme se ugroziti ugled brenda i o tome treba posebno voditi računa. Kroz ovaj rad, biće pomenuti „Coca Cola“ brendovi koji nisu zastupljeni kod nas a za koje se pretpostavlja da bi sigurno našle put do (novih) srpskih potrošača. Biće reči i o marketinškim aktivnostima za nove brendove kao i na koji način bi se oglašavali.

Obimno oglašavanje svedoči o ozbiljnom preduzeću i njegovoj usmerenosti ka uspehu. Zbog javne prirode oglašavanja potrošači stvaraju sliku legitimnosti proizvoda. Oglašavanje omogućava preduzeću prikazivanje njegovih proizvoda kroz osmišljenu kombinaciju vizuelizacije, impresije, zvuka i boje. Na jednoj strani, oglašavanje može da se koristi za građenje dugoročnog ugleda proizvoda.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 16 stranica
  • Marketing menadžment Dr. Vladan Madić
  • Školska godina: Dr. Vladan Madić
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  METROPOLITAN UNIVERZITET - Fakultet za menadžmet  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari