Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 14. avgust 2018. Prijavi dokument
Svakog dana, u sve većem obimu, svedoci smo rastućeg uticaja medija na sve segmente društvenog života. Eksplozija medijskih uticaja postaje veoma moćna, te odavno prevazilazi sve granice pukog informisanja, postajući moćno orudje u kreiranje javnog mnenja, i usmeravanju ljudske delatnosti u nekom projektovanom, željenom smeru. Stoga, neophodno je ovu važnu sferu društvene delatnosti zakonski urediti, postaviti na zdrave osnove, sa kojih će se nesmetano razvijati, izbegavajući potencijalne zloupotrebe.
Novi Zakon o javnom informisanju i medijima unosi izvesne novine, pre svega u preciznom definisanju pojma medija, kao pojma javnog interesa . Naime, reč je o pojmovima koji su intuitivno poznati, ali nisu bili precizno definisani, što je mogao biti uzrok slučajne, ali i zlonamerne loše interpretacije, te novim Zakonom dobijaju precizne formulacije, čime se njihov sadržaj jasno profiliše.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.