Odlomak

Razvoj Internet marketinga pocinje sredinom pedesetih godina dvadesetog veka.
Tada su mnoge kompanije pocele uvoditi kompjutere u sistem svog poslovanj. Kompanije su razvijale svoju privatnu mrežu nabavke, isporuke, razmene informacija izmedu sopstvenih odeljenja i distributivne kanale.
Nakon toga, u ranim sedamdesetim godinama dvadesetog veka, razvija se projekat mrežne agencije ARPANET koji se smatra zacetnikom i pocetcima modela za Internet razmenu podataka.
Današnji moderni pristup Internetu i razvoj Internet mreže i Internet marketinga
tzv.svetska široka mreža WWW su organizovani kao grupa podataka namenjena za razmenu širokoj grupi ljudi, korisnika i pristupa Internetu širom sveta.
Sam rast Internet razmene podataka i korišcenja široke mreže je znatno porasla
pojavom sajtova, kao što su yahoo i amazon, koji su veliki svetski pretraživaci i gde se mogu pronaci razni oblici i vrste podataka.
Danas se na svim Internet sajtovima velikih svetskih proizvođača može naci link za kupovinu njihovih proizvoda.
Osnovna pogodnost Internet marketinga je da on treba samo jedan server koji ce
biti povezan sa kompanijom koja nudi proizvod na tržištu kao i sa ostalim kompanijama koje su ucesnici u tom lancu prodaje.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari