Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio platypus 21. novembar 2016. Prijavi dokument
Poslovanje na marketinškim osnovama i modernim dostignućima traži prikupljanje različitih informacija u svrhu donošenja pravovremenih i valjanih odluka, a sve te informacije trebaju biti:
– tačne
– pravovremene
– važne za odlučivanje i poduzimanje odgovarajućih akcija.
Informacija ima jednu karakteristiku, koju nema ni jedan drugi resurs, a to je da je nepotrošiva – upotrebom se ne troši. Na temelju jedne informacije može više učesnika donositi odluke. Aktivnosti na osnovu iste informacije mogu biti različite kod svakog učesnika. Još jedna važna karakteristika informacije je da oblik informacije nije jednoznačan. Informacija se može videti, izreći, napisati, prikazati.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.