Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 19. februar 2018. Prijavi dokument
Korporativne komunikacije predstavljaju modernu komunikacijsku disciplinu koja se koristi u poslovima širom planete radi komunikacije sa ključnim stejkholderima. CEO i timovi izvršnih direktora se bore da stvore, zaštite i unaprede korporativnu reputaciju kroz korporativne komunikacije. Štaviše, komunicirajući sa ključnim stejkholderima, kompanija se na adekvatan način priprema za budućnost i za dobre stvari i za probleme. Uz korišćenje tehnologija i veće transparentnosti, buduće korporacije će nastaviti da koriste prilaze korporativne komunikacije za unapređenje svog poslovanja. Reputacija kompanije proističe iz načina na koji stejkholderi doživljavaju organizaciju, šta misle, osećaju ili čine u odnosu na nju. Od vitalnog je značaja da organizacije koje su zainteresovane za izgradnju i razvoj svoje reputacije dobro obrate pažnju na to kako ih drugi doživljavaju i da svoje odnose sa različitim stejkholderima koriste kao strategijski resurs. Stejkholderi za kompaniju predstavljaju podjednako i opasnost i šansu.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.