Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 05. maj 2019. Prijavi dokument
Menadžment prodaje predstavlja složenu i odgovornu aktivnost,od strateškog značaja za poslovanje tržišnih kompanija. Uspeh prodaje zavisi od velikog broja faktora unutar same kompanije i faktora okruženja .
Prodaja u marketingu zauzima glavno mesto, to je jedan od učesnika u kreiranju marketing filozofije poslovanja. Značaj prodaje se manifestuje, ne samo u prodaji proizvoda nego i u kreiranju marketing koncepta poslovanja i u ostvarivanju prihoda za pokrivanje svih troškova poslovanja. Možemo reći da ona predstavlja skup raznih aktivnosti kojima se osigurava prodaja proizvoda, odnosno prenos vlasništva nad proizvodnjom u zamenu za novac. Prodajna funkcija, pored samog čina prodaje, znatno utiče i na ostale elemente marketinga – izbor proizvoda, politiku cena, izbor kanala distribucije, ekonomsku propagandu. Vrlo bitno je naglasiti i to da je prodaja jedina funkcija u kompaniji koja ostvaruje prihod koji služi za pokrivanje troškova svih ostalih funkcija. Poslom prodaje bave se maloprodaja i veleprodaja.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.