Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR, Menadžment
Objavio studenti.rs 27. novembar 2017. Prijavi dokument
Proizvod se u konceptu marketinga može posmatrati i definisati sa više aspekta. Proizvod može biti sve što se može ponuditi tržištu da bi izazvalo pažnju ,nabavku , upotrebu ili potrošnju , odnosno zadovoljilo određenu potrebu ili želju. Na ovaj način shvaćen, proizvod podrazumeva fizičke predmete ,usluge osobe, distribucije ,organizaciju i ideje. Proizvod je i ,,paket fizičkih,uslužnih i simboličkih posebnosti za koje se očekuje da omoguće satisfakciju ili budu od koristi za kupca“ . Koncept proizvoda u marketingu je kompleksan jer se , kao što ukazuju prethodne definicije ,ne svodi samo na funkcionalnost već i na druge karakteristike proizvoda , koje potrošač doživljava kupovinom proizvoda.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.