Vodič za bezbedan rad u laboratorijama
Objavio madmax74 16. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 16. januar 2019. Prijavi dokument
Marketing u razvijenim zemljama na kraju dvadesetog veka ulazi u zrelu fazu. Nastupa era njegove demistifikacije. Mada su mnogi autori pokušali da marketing demistifikuju kroz definicije, to u potpunosti uspeva tek razvijenoj praksi. U najrazvijenijim zemljama, tamo gde je marketing do nedavno bio sveta reč, o njemu se kao o nečem posebnom ne govori – marketing se podrazumeva.
Jednostavno, svaki sektor u preduzeću mora da radi sa jasnim saznanjem da se nalazi u tržišnom sistemu, da ima stalno kvalitetne informacije sa tržišta i iz šireg društveno-privrednog okruženja.
Stručnjaci za promotivne aktivnosti i odeljenja za promociju takođe moraju da imaju stalni kontakt sa ostalim sektorima firme (istraživanje/razvoj, distribucija, računovodstvo, poslovodstvo). Marketinška strategija podrazumeva potpuno pragmatičnu aktivnost koju diktira tržišna situacija. Strateško kombinovanje elemenata marketinškog spleta u potpunosti određuju: tržišna pozicija, faza u životnom veku proizvoda i karakteristike ciljne grupe. Na izgled, marketinšku strategiju bitno određuje statistička obrada tržišta. To je tačno, no i pored kvalitetnih informacija, od presudnog su značaja iskustvo i kreativna intuicija stručnjaka.
Strateško planiranje promotivnih aktivnosti u našoj zemlji još uvek je malo poznata disciplina.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.