Odlomak

 

Pojam “digitalni marketing” datira iz 90-ih godina iako je prvu primenu imao ranije, sredinom osamdesetih godina prošlog veka u automobilskoj industriji gde su korisnici dobijali floppy diskove s promotivnim materijalom i ponuđenom besplatnom test vožnjom. Paralelan razvoj tehnologije s ovom vrstom marketinga rezultirao je činjenicom da udeo digitalnog marketinga u ukupnom tržištu marketinga u 2017.-oj godini iznosi otprilike 1/4 tržišta što dokazuje nastavak pozitivnog trenda.

Pojam “Internet marketing” ili „online marketing“ je uži od pojma elektroničkog i digitalnog marketinga te obuhvata samo kanale kao što su: društvene mreže, e -mail, web stranice, forume, blogove i elektronsku trgovinu. Digitalni marketing također obuhvata navedene kanale ali i druge digitalne komunikacijske kanale kao što su digitalna TV, pametni i mobilni telefoni te ostali oblici digitalnih kanala koji ne moraju biti povezani s Internetom. Prednost digitalnog marketinga u odnosu na internet marketing je digitalni CRM (Customer Relationship Managment) odnosno upravljanje odnosima s kupcima .

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 14 stranica
  • Marketing -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  Visoka škola strukovnih studija za informacione i komunikacione tehnologije  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari