Odlomak

MI se definiše kao sistematsko i objektivno planiranje, prikupljanje, analiza i dostavljanje relevantnih informacija marketing menadžerima za donošenje strategijskih i taktičkih odluka. MI je skupljanje podataka i informacija o tržištu.
Istraživanje može poslužiti za razumevanje potreba kupaca, za donošenje odluke o tome da li treba lansirati novi proizvod, za dobijanje podataka o tome koliko su kupci zadovoljni sadašnjim nivoom usluge, za merenje efektivnosti neke kompanije, sponzorstva
Ad hoc istraživanje je fokusirano na određeni marketinški problem i sakuplja podatke tokom jednog vremenskog intervala od jednog uzorka ispitanika. To su najčešće ispitivanje korišćenja proizvoda i stavova o njemu, testiranje proizvoda i koncepta, istraživanje propagandnog razvoja i procene marketing aktivnosti, ispitivanje korporativnog imidža, ispitivanje satisfakcije kupaca.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 6 stranica
  • Marketing -
  • Školska godina: -
  • Prezentacija, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  ALFA UNIVERZITET - Fakultet za inžinjerski menadžment  

Više u Prezentacija

Više u Skripte

Komentari