Kontinuitet i sukcesija
Objavio Kalina 18. april 2024.
Prezentacija, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 12. mart 2018. Prijavi dokument
MI se definiše kao sistematsko i objektivno planiranje, prikupljanje, analiza i dostavljanje relevantnih informacija marketing menadžerima za donošenje strategijskih i taktičkih odluka. MI je skupljanje podataka i informacija o tržištu.
Istraživanje može poslužiti za razumevanje potreba kupaca, za donošenje odluke o tome da li treba lansirati novi proizvod, za dobijanje podataka o tome koliko su kupci zadovoljni sadašnjim nivoom usluge, za merenje efektivnosti neke kompanije, sponzorstva
Ad hoc istraživanje je fokusirano na određeni marketinški problem i sakuplja podatke tokom jednog vremenskog intervala od jednog uzorka ispitanika. To su najčešće ispitivanje korišćenja proizvoda i stavova o njemu, testiranje proizvoda i koncepta, istraživanje propagandnog razvoja i procene marketing aktivnosti, ispitivanje korporativnog imidža, ispitivanje satisfakcije kupaca.
Objavio Kalina 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.