Upravljanje otpadom u EU
Objavio viktor133 15. mart 2023.
Seminarski radovi, Marketing/PR
Objavio Ivanaris 30. januar 2023. Prijavi dokument
Do nedavno, usluţne organizacije su zaostajale po primeni marketinga u odnosu na
proizvodne organizacije. Mnogi usluţni poslovi su mali (popravka obuće, berbernice) i zato ne koriste formalne marketing tehnike. Takođe, postoje i profesionalni usluţni poslovi (pravni i računovodstveni) u kojima je upotreba marketinga ranije smatrana neprofesionalizmom. Ostali uslužni poslovi (fakulteti, bolnice) su imali tako veliku traţnju i malu konkurenciju da, do nedavno, nisu imali nikakvu potrebu za marketingom. Međutim, desile su se promjene. A u skladu s tim, potrebno je definisanje i primena marketing strategija u usluţnim organizacijama.
Marketing program se u osnovi razvija na isti način u svim organizacijama, bez obzira da li se
one bave proizvodima ili uslugama, da li su profitno ili neprofitno orijentisane. Prvo, organizacije identifikuju i analiziraju ciljna trţišta. Zatim, utvrđuju i razvijaju marketing miks strategije, da bi osvojile ta trţišta i ostvarile marketing ciljeve organizacija. Kontinualno (u svim etapama) sprovode se marketing istraţivanja kao pomoć u odlučivanju. Ipak, karakteristike usluga često čine razvoj marketing programa različitim.
Objavio viktor133 15. mart 2023.
Objavio viktor133 15. mart 2023.
Objavio Mero 15. mart 2023.
Komentari
You must be logged in to post a comment.