Marketing na primeru Kompanije Telekom
Marketing predstavlja najstariju ljudsku aktivnost kretanje robe/usluga od proizvođača do potrošaca, a kao naučna disciplina svrstava se u najmlađe. Iako se oduvek primenjivao, ne može se utvrditi tačno vreme definisanja marketinga na način na koji se danas izučava širom sveta, u svim oblastima ljudskog delovanja. U literaturi se može naći da je marketing prvi put prihvaćen kao poslovna koncepcija u 17.veku u Japanu. Kao naučna disciplina marketing se počeo izučavati u 20.veku u SAD-u za šta se vezuje i pojava prvih knjiga i radova iz ove oblasti. Sedamdesetih godina 20. veka bile su godine masovne primene marketing koncepcije izazvene naftnom krizom, nedostatkom energetskih sirovina, inflacijom, pad životnog standarda i kupovne moći stanovništva. Marketing se brzo razvijao i prerastao u ozbiljnu naučnu disciplinu tako da danas imamo: marketnig proizvođača,trgovine na veliko i malo, uslužni marketing, trgovinski marketing, međunarodni, globalni i korporativni marketing itd. U ovom diplomskom radu biće prikazan Marketing u oblasti telekomunikacija na primeru jednog od najuspešnijijeg telekomunikacionog preduzeća kod nas i u regionu a to je “Telekom Srbija ” a.d. Beograd, sa posebnim osvrtom na elemente marketing miksa.
Nastavi sa čitanjem..Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.
Ostavite komentar
Morate biti ulogovani da biste komentarisali.