studenti
Mesto za uspešne studente

Marketing strategije

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Ključna razlika poslovnog marketinga u odnosu na marketing orijentisan na krajnje potrošače je u tome što su ovde kupci organizacije i to mnogo češće nego individualni kupci. Individualni kupci i organizacije uglavnom kupuju iste proizvode pa se na osnovu toga ne može napraviti diferencijacija u odnosu na vrstu proizvoda. Postoje i neki proizvodi/usluge koji su specifični samo
za kompanije konsultantske usluge i sl. Termin poslovni marketing je zamenio onaj koji se koristio 80-ih i 90-ih godina, odnosno industrijski marketing. Industrijski marketing možda može najbolje
da se primeni za primarni i sekundarni sektor, dok u savremenom poslovanju najveći deo poslovanja zauzima tercijarni sektor.1

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.