studenti
Mesto za uspešne studente

MODELI PONAŠANJA POTROŠAČA

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Ponašanje potrošača ispoljava se u biranju, kupovini, konzumiranju i korišćenju proizvoda i usluga na tržištu. Sastavni deo ponašanja potrošača je i konačna odluka o raspolaganju proizvodom. Percepcija je proces kojim potrošač kao ličnost prima i reaguje na stimulanse koji dolaze iz okruženja, kao što su propagandne poruke, uticaji referentnih grupa i dr.
Profilisanje potrošača je neka vrsta procedure da bi se opisale specifičnosti kupaca na ciljnom tržištu. Profil potrošača predstavlja opis relevantnih detalja prosečnog kupca određenog proizvoda/usluge.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.