studenti
Mesto za uspešne studente

Osnovni postulati instituta marketinga usluga

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

 

Proizvodaci proizvoda danas sve cešce svoj posao definišu kao pružanje usluga. Personalne veze izmedu onoga ko nudi i kupaca su trajnije od lojalnosti proizvodu ili marki.
Usluga je svaka radnja koju jedna strana može ponuditi drugoj. Obicno je neopipljiva i ne rezultira vlasništvom bilo cega. Njena proizvodnja može i ne mora biti vezana za fizicki proizvod. Ona ukljucuje delo,izvodenje ili napor koji se ne mogu fizicki posedovati
S obzirom da je usluga za razliku od materijalnog proizvoda neopipljiva i prolazna, marketing usluga ima mnogo teži zadatak od onog koji ima u slucaju marketinga proizvoda.
Od završetka Drugog svetskog rata pa do danas, kao rezultat raznih okolnosti (rast životnog standarda, jacanje konkurentske borbe za tržišni udeo,razvoj industrije u zemljama), znacaj usluga sve više raste.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.