Odlomak

Pojam marketing je pre dvadesetak godina kod nas bio skoro nepoznat, dok je danas nezaobilazan termin ne samo u medijima, već i u svakodnevnom govoru. Marketing je reč anglosaksonskog porekla koja se ne može precizno prevesti na naš jezik, ali približna interpretacija je strategija plasmana. Prema ekonomskom leksikonu marketing je kovanica koja znači„stavljanje na tržište“, „tržišna aktivnost“ ili „odnos prema tržištu“.

Psihologija marketinga je grana primenjenje psihologije koja se bavi ponudom i tražnjom kao psihološkim fenomenom na tržištu. U rečniku socijalne psihologije marketing je sveukupna aktivnost i funkcija preduzeća koja su usmerena na plasman i podređivanje potrošača interesima i ciljevima proizvođača. Marketing je svakako deo savremene kulture komunikacije. Marketing predstavlja potrošački fokusiranu poslovnu disciplinu, koja je zainteresovana da obezbedi satisfakciju potrošača i da utiče na odluke o kupovini roba, usluga, ideja i stvari.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari