Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 12. jun 2019. Prijavi dokument
Reč marketing je kovanica koja svoje izvorno znacenje pronalazi u reči market sto znači tržište, pa je stoga i prirodno poistovećivanje termina marketing
i termina tržišnost. Po tome sledi definicija po kojoj je: marketing proces usmeravanja izvora, resursa i ciljeva kompanije radiiskorišćavanja šansi i potencijala tržišta.
Prema Američkom udruzenju za marketing, definicija marketinga glasi:
Marketing je proces planiranja i sprovodjenja koncepcija, cena, promocijei distribucije ideja, roba i usluga, sa ciljem da se kreira razmena kojazadovoljava potrebe pojedinaca i organizacija.
Sa stanovista uloge marketinga u društvu , marketing se definiše na sledeci način: Marketing je društveni proces kojim – putem stvaranja i razmene proizvoda i vrednosti sa drugima – pojedinci i grupe dobijaju ono što im je potrebno ili što žele.
Marketing se moze posmatrati kao: poslovna koncepcija, poslovna funkcija, upravljački proces, ekonomski proces, naučna disciplina. Upravljanje marketingom (marketing aktivnostima) je proces koji se sprovodi saciljem zadovoljenja potreba potrošača, privrede i društva , na dugi rok i uzsticanje dobiti. Definisanje aktivnosti podrazumeva istraživanje i analizu sopstvenih snaga islabosti preduzeća i mogućnosti i opasnosti marketing sredine. Da bi definisanjeaktivnosti bilo uspešnije potrebno je odgovoriti na sledeća pitanja:
-kojim aktivnostima preduzeće može da se bavi
-koje aktivnosti može najbolje da obavlja
-koje aktivnosti mora da obavlja.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.