Odlomak

 

Danas kada se svet sve više menja u svim sferama, postavlja se pitanje koliko su na sve to uticali mediji i koliko su te promene uticale na medije. Čak i kada mediji nisu postojali u obliku u kome danas postoje, uvek se vršio uticaj na ljude kroz razne propagande. Mediji su imali ključnu ulogu u ratovima, kada su „kreirali“ mišljenja ljudi o tome ko je kriv, za koga da glasaju, koga da vole a koga ne itd.
Savremeni mediji na najrazličitije načine utiču na mišljenje ljudi. Mnoge kompanije angažuju poznate ličnosti u reklamama svojih proizvoda kako bi se gledaoci poistovetili sa njima i poželeli taj proizvod za sebe. Neki mediji angažuju javne ličnosti ako žele da prenesu neku veoma važnu poruku i na taj način smatraju da će brže dopreti do ciljne javnosti.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 15 stranica
  • Promocija i prodaja prof.dr Milena Vukić
  • Školska godina: prof.dr Milena Vukić
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  Visoka hotelijerska škola strukovnih studija  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari