studenti
Mesto za uspešne studente

Promotivna strategija preduzeća „Nelly“ sa predlozima za unapređenje

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

 

Tema projekta je „Promotivna strategija preduzeća „Nelly“ sa predlozima za unapređenje.“
„Nelly“ d.o.o. Loznica (u daljem tekstu „Nelly“) je kompanija koja se bavi proizvodnjom konditorskih proizvoda. Jedanaest godina tradicije i stalnog usavršavanja čine „Nelly“ garancijom kvaliteta. Proizvode posne praline, praline prelivene vrhunskom belgijskom crnom čokoladom, kao i mlečnom čokoladom, bombonjere, minjon kocke i mnoge druge slatke proizvode. U proizvodnji svojih proizvoda koriste prirodne boje, koncentrate voća. Svi proizvodi kompanije „Nelly“ su bez veštačkih boja i konzervanasa. „Nelly“ poseduje HACCP i ISO sertifikat.
Proizvodnja u kompaniji „Nelly“ započinje pažljivo odabranim, najkvalitetnijim sirovinama. Trude se da ukusi njihovih proizvoda budu dobro balansirani, kako bi zadovoljili i najveće sladokusce. Radeći sa najmodernijom opremom u proizvodnji mogu da izađu u susret i najkompleksnijim zahtevima, a da, samim tim, zadovolje i najviše standarde proizvodnje.
Cilj projekta je da se, na osnovu postojećeg stanja u kompaniji „Nelly“, predloži promotivna strategija kompanije i daju mogući predlozi za unapređenje promocije, u cilju povećanja prodaje proizvoda, što boljeg diferenciranja od konkurencije i pridobijanja što većeg broja kupaca.
Projekat će se sastojati iz dva dela.
Prvi deo projekta će se odnositi na analizu stanja u kompaniji „Nelly“, odnosno biće reči o samom preduzeću, njegovim ciljevima i marketinškoj analizi preduzeća (proizvodni asortiman, cenovna strategija, distribucija i dosadašnje promotivne aktivnosti). Takođe će se predstaviti ciljne grupe kompanije. Ovaj deo projekta će obuhvatiti i SWOT analizu kompanije, tj. ukazaće se na njene snage i slabosti, odnosno šanse i pretnje. Biće predstavljeni i najznačajniji konkurenti kompanije („Bambi“, „Swisslion Takovo“ i „Soko Štark“), kao i imidž kompanije i stavovi javnosti prema kompaniji i njenim proizvodima.
U drugom delu projekta će biti predložena promotivna strategija kompanije „Nelly“.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.