Odlomak

 

Tema projekta je „Promotivna strategija preduzeća „Nelly“ sa predlozima za unapređenje.“
„Nelly“ d.o.o. Loznica (u daljem tekstu „Nelly“) je kompanija koja se bavi proizvodnjom konditorskih proizvoda. Jedanaest godina tradicije i stalnog usavršavanja čine „Nelly“ garancijom kvaliteta. Proizvode posne praline, praline prelivene vrhunskom belgijskom crnom čokoladom, kao i mlečnom čokoladom, bombonjere, minjon kocke i mnoge druge slatke proizvode. U proizvodnji svojih proizvoda koriste prirodne boje, koncentrate voća. Svi proizvodi kompanije „Nelly“ su bez veštačkih boja i konzervanasa. „Nelly“ poseduje HACCP i ISO sertifikat.
Proizvodnja u kompaniji „Nelly“ započinje pažljivo odabranim, najkvalitetnijim sirovinama. Trude se da ukusi njihovih proizvoda budu dobro balansirani, kako bi zadovoljili i najveće sladokusce. Radeći sa najmodernijom opremom u proizvodnji mogu da izađu u susret i najkompleksnijim zahtevima, a da, samim tim, zadovolje i najviše standarde proizvodnje.
Cilj projekta je da se, na osnovu postojećeg stanja u kompaniji „Nelly“, predloži promotivna strategija kompanije i daju mogući predlozi za unapređenje promocije, u cilju povećanja prodaje proizvoda, što boljeg diferenciranja od konkurencije i pridobijanja što većeg broja kupaca.
Projekat će se sastojati iz dva dela.
Prvi deo projekta će se odnositi na analizu stanja u kompaniji „Nelly“, odnosno biće reči o samom preduzeću, njegovim ciljevima i marketinškoj analizi preduzeća (proizvodni asortiman, cenovna strategija, distribucija i dosadašnje promotivne aktivnosti). Takođe će se predstaviti ciljne grupe kompanije. Ovaj deo projekta će obuhvatiti i SWOT analizu kompanije, tj. ukazaće se na njene snage i slabosti, odnosno šanse i pretnje. Biće predstavljeni i najznačajniji konkurenti kompanije („Bambi“, „Swisslion Takovo“ i „Soko Štark“), kao i imidž kompanije i stavovi javnosti prema kompaniji i njenim proizvodima.
U drugom delu projekta će biti predložena promotivna strategija kompanije „Nelly“.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 29 stranica
  • Poslovno i tržišno komuniciranje -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Valjevo,  Visoka poslovna škola strukovnih studija u Valjevu  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari