Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 24. jul 2018. Prijavi dokument
Osnovni zadatak upravljanja i rukovodjenja su marketinške aktivnosti za ostvarivanje celog marketinškog okvira u preduzeću.
„Potrošnja je jedini cilj i svrha svake proizvodnje i interesu.“ Adam Smit 1776. God.
Šta je marketing? Samo jedno pitanje, a puno odgovora. To jest, definicije marketinga su mnogobrojne i različite: od opširnih školskih verzija do onih kratkih i britkih koje su omiljene medju odgovornim za oglašavanje. Sama koncepcija marketinga nije ništa novo, lako je razumljiva i nije je teško objasniti širim slojevima, a potrošačima se veoma dopada.
Marketing se definiše kao funkcija preduzeća. Proizvođaču je u interesu da se poveća interesovanje potrošača. Potrošnja je jedini cilj i svrha svake proizvodnje.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.