Odlomak

 

Želeli mi to da priznamo ili ne, mi smo deo modernog društva čije bi funkcionisanje, ako ne i postojanje bili pod velikim znakom pitanja bez prisustva televizije kao najzastupljenijeg masovnog medija. Ukoliko krenemo od činjenice da su mediji pojam koji označava objedinjeno javno informisanje, onda dolazimo do zaključka da je najzastupljeniji , a samim tim i najuticajniji mediji – televizija.

Svi mediji, a naročito mediji masovnog komuniciranja, oduvek su ostavljali veliki trag na lični i društveni život ljudi, psihološku percepciju individua. Međutim, osnivanje, postojanje i upotreba televizijeimaju civilizacijski pečat pri kojem će, pretpostavka je, biti prepoznat prelazak iz drugog u treći milenijum.

Televizija je pojam koji se već više od 70 godina nalazi u središtu interesovanja mnogih istraživanja širom sveta, a njena sveprisutnost u različitim aspektima društvenog života, dovela nas je do mnogih socioloških, politikoloških, psiholoških i komunikacijskih istraživanja koja nastoje da odrede uloge televizije u životima ljudi,ali i odnos ljudi prema televiziji. Uzrok velikog uticaja leži u tome što televizija još uvek nije dostigla maksimalni tehničko-tehnološki potencijal. njene komunikacijske mogućnosti još uvek nisu iscrpljene a budućnost televizijske forme nije u sukobu sa masovnim medijima koji nas čekaju u budućnosti.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 14 stranica
  • Oglašavanje u medijima Doc. dr Marija Aleksić
  • Školska godina: Doc. dr Marija Aleksić
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za kulturu i medije  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari