Odlomak

Mleko predstavlja jedan od strateških proizvoda za ekonomiju svake države, pa je težnja da se razvojem primarne proizvodnje mleka obezbede dovoljne količine za potrebe stanovništva. Pri tome država i resorno ministarstvo merama agrarne politike treba da planiraju razvoj ove osetljive proizvodnje i da merama podrške utiču da se stočni fond i broj kvalitetnih grla održi i uveća. Takođe treba istaći da veliki asortiman proizvoda od mleka i raznih prerađevina ima izraženi komercijalni karakter. Shodno proizvodnim potencijalima, zemlje na Balkanu nastoje da zauzmu vodeću ulogu u regionu i zadovolje potrebe tržišta, koje se postepeno grana i prenosi na zemlje Evropske unije.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 15 stranica
  • Tržište i marketing poljoprivrednih proizvoda prof. Dragana Simić-Antonijević
  • Školska godina: prof. Dragana Simić-Antonijević
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari