Odlomak

  • Propaganda na potrošače utiče svojom porukom koju šalje slušaocima.
  • Prof. dr Josip Studar pod propagandnom porukom podrazumeva: podsticanje i informisanje potrošača o ponudi proizvodjača putem medija. Da bi to postigla propagandna poruka mora biti prilagodjena ciljnim potrošačima tj. ciljnom auditorijumu. (Studar, 1984, 90)

Prof. dr Radmila Živković takodje smatra da formiranje sadržaja poruke podrazumeva odabir apela koji izaziva kod potrošača odredjenu reakciju.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 11 stranica
  • Propaganda i reklama prof. Goranka Knežević
  • Školska godina: prof. Goranka Knežević
  • Prezentacija, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  METROPOLITAN UNIVERZITET - Fakultet za menadžmet  

Više u Prezentacija

Više u Skripte

Komentari