Bankarski plasmani
Objavio dejana1995 27. jun 2022.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio bella.jela 12. jul 2013. Prijavi dokument
UVOD
Proizvođači proizvoda danas sve češće svoj posao definišu kao pružanje usluga. Personalne veze između onoga ko nudi i kupaca su trajnije od lojalnosti proizvodu ili marki.
Usluga je svaka radnja koju jedna strana može ponuditi drugoj. Obično je neopipljiva i ne rezultira vlasništvom bilo čega. Njena proizvodnja može i ne mora biti vezana za fizički proizvod. Ona uključuje delo,izvođenje ili napor koji se ne mogu fizički posedovati
S obzirom da je usluga za razliku od materijalnog proizvoda neopipljiva i prolazna, marketing usluga ima mnogo teži zadatak od onog koji ima u slučaju marketinga proizvoda.
Od završetka Drugog svetskog rata pa do danas, kao rezultat raznih okolnosti (rast životnog standarda, jačanje konkurentske borbe za tržišni udeo,razvoj industrije u zemljama), značaj usluga sve više raste.
Najznačajnije okolnosti koje doprinose jačanju sfere usluga su:
NAJZNAČAJNIJE KARAKTERISTIKE USLUGA
Karakteristike ili specifičnosti koje odlikuju usluge su zapravo one koje utiču na pojavu problema u sferi marketinga, odnosno na specifične izazove koji se postavljaju pred firmu kada je u pitanju kreiranje marketing strategija i programa,kao i primena marketing elemenata.
Osnovne karakteristike koje odlikuju usluge su:
Naglašavamo da se ove karakteristike pojavljuju u različitoj meri kod različitih vrsta usluga.To znači da će u onoj meri u kojoj su one više izražene u pojedinim vrstama usluga,marketing uslužnih organizacija,upravljanje i organizacija ispoljavati veće razlike u odnosu na proizvodne organizacije.
Objavio dejana1995 27. jun 2022.
Objavio Marko Todic 22. jun 2022.
Objavio Marko Todic 22. jun 2022.
Objavio Nemanja PFC 10. avgust 2022.
Objavio seminaristkinja 06. avgust 2022.
Objavio Emina.dragolj 04. avgust 2022.
Objavio Nemanja PFC 10. avgust 2022.
Objavio ANETAA 09. avgust 2022.
Objavio ANETAA 08. avgust 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.